Sist gang jeg…

Gråt
Det er sjeldent jeg gråter skikkelig, men tårer får jeg rett som det er, det skal ikke mer enn et godt ord til meg. Eller at jeg opplever noe koselig med mitt lille barnebarn. Eller som på morsdagen da Daniel kom med en morsdags gave til meg❤

Var irritert
Det var i går faktisk, jeg ble litt irritert på Rune, men det gikk over etter en liten samtale og forsto hvorfor jeg var irritert. Så it’s all good.

Lo

Det gjør jeg støtt og stadig, mest av Sheriff som bare blir mer og mer avhengig av meg jo eldre han blir. Han leiter å leiter etter meg hvis jeg går ut av rommet vi er i.. hehe

Sendte melding

Det var en huskelapp til Rune i sta.

Så på serie
Det var i dag, da så jeg på Love Island Norge

Kranglet med noen
Vel heldigvis så har jeg ikke et svar på det, for jeg har ikke kranglet med noen. Det er så unødvendig. Jeg var bekymret

Det var når Rune hentet ei av jentene på turn i går og de ikke kom tilbake i normal tid (ikke visste jeg at treningen var utvidet med en halvtime) da bekymret jeg meg.

Søkte på Google

Det var i dag…. søkte på hvor mange hekto er 400 gram.

Jeg spiste

Det var middag i dag..thaisuppe med kylling og den var veldig god.

Hørte på musikk
Radioen står på hele dagen så her har det vært musikk hele tiden.

Jeg var full

Oi, kanskje jeg kjente det litt i hodet på julebordet mitt.

Var på ferie

Altfor lenge siden, ikke siden sommeren i fjor og det var jo på hytta da. En skikkelig ut av landet ferie er flere år siden.

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg