Sist gang jeg (..)

..spiste

Et knekkebrød til frokost med ost på.

..snakka i telefonen

Mamma ringte meg og spurte hvordan det gikk med meg.

..sendte melding 

Det var til Ingunn, en god venninne.

..irriterte meg over noe

Det var i natt som du kan lese om HER

..så på serie

Love island Uk i dag tidlig

..jeg ble rørt til tårer

Det var når jeg så Pappa når han kom på besøk i sommer.

..tok et bilde

Litt mat før smertestillende i natt

..brukte penger

Da vi var å handlet matvarer på butikken i går

..bekymret meg

Vel, det var vel i natt da jeg bekymret meg over at jeg ikke kunne ligge ned.

sendte bilde på snap 

Det var i sta til Jeanette, min venninne <3

..jeg var inne på en feed til noen på Instagram

Nå nettopp på Darcy Silva sin og jeg kjente at jeg rista på hodet av filterbruken.

..leste et blogginnlegg

Det var minlilledagbok.blogg.no, har aldri vært innom der før, men ser ut som en fin blogg. I dag får jeg virkelig tid til å lese litt blogger.

..jeg var redd

I går sier jeg bare.

.. jeg googlet

I natt hvor jeg spurte: “Hvor ofte kan jeg ta paracet og ibux?”

..var takknemlig

Hvert minutt av hver dag, men ekstra nå for at jeg har Rune <3

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

 

 

 

 

6 kommentarer
    1. Anbefaler absolutt smertestillende i gele-form for slike smerter/skader!
      Du smører bare en ‘dæsj’ på området det er vondt, så virker det både bedre og fortere!
      (- Er det helt for jævlig, kan du ev. spe på med ei pille i tillegg). For meg utgjorde iallfall dette stor forskjell <3

      1. Jeg tror faktisk jeg har noe voltarol krem liggende. Er det det samme eller tenker du på noen spesiell? Tar imot alt av råd, for dette er VONDT! Tror nok jeg sper på med ei pille i tillegg. Takk for tips <3

        1. Jeg husker ikke om det var brist/brudd eller strekk som Voltarol var råbra på, mens det på den andre ikke funket i det hele tatt.. Men om du har det liggende, så er det jo fort gjort å finne ut *hehe*
          – Generelt, så opplever jeg aspirin og Ibux er de sikre som alltid hjelper. Dessuten er Paracet noe herk for nyrene, mens Ibux ikke har noen sånne kjente haker ved seg (Lærte dette da jeg klarte å få en nyrebekkenbetennelse til å spre seg til selve nyren. – IKKE å anbefale, bare så det er sagt *hehe*)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg