Sist gang jeg…

Innimellom så finner jeg litt inspirasjon fra andre bloggere og dette innlegget er laget med inspirasjon fra Sofie Nilsen’s innlegg, så jeg prøver meg på et lignende et. Det er så greit å finne litt tips hos andre en gang i blandt, så takk for det…Gråt
Det var når jeg leverte Bobbii til Daniel og Martine samme dag som de kom hjem fra sykehuset med lille Amelia. Martine ble så glad for å se han at hun fikk alle til å begynne å gråte.

Var sint
Det er ekstremt lenge siden jeg var sint, jeg tror faktisk det er litt over 7 år siden sist jeg var skikkelig sint.

Lo

I sta når jeg hermet etter en av barna her. Det var veldig moro.

Sendte melding

Det var tre hjerter til mamma i sta.

Så på serie
Det var her om dagen, da så jeg på Love Island Australia.

Kranglet med noen
Det er fryktelig lenge siden, så det husker jeg ikke. Jeg krangler veldig lite, og jeg er aldri den som starter en krangel. Jeg har kranglet fra meg tidligere i livet hehe.

Jeg var bekymret

Når Daniel sa at Martine hadde 10 cm og jeg ikke hørte noe mer på over 4 timer. Da ble jeg skikkelig nervøs for å si det sånn.

Søkte på Google

Det var i dag….

Jeg spiste

Det var middag i dag, og da spiste vi kylling, ris, mais og peppersaus.

Hørte på musikk
Det var Astrid S og sangen Emotions, den gikk på p5hits i sta når jeg lagde middag.

Jeg var full

Det tror jeg var på 40 års dagen til Rune den 26 april.

Var på ferie

Det var på hytta i sommer, og sist gang jeg var på ferie utenlands var da jeg var i Wroclaw med mamma og søs for snart 3 år siden. Virkelig på tide med en ferietur snart.

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg