Sjansen for å få napp er ihvertfall 100 prosent.

I går satt vi å så på noen bilder fra Tromsø sammen med pappa. Han har bygd et naust nede ved vannet utenfor Tromsø. Det ble jo så utrolig fint og er et sted der man kan være hele dagen lang om det er ønskelig. Der har de alt man trenger og jeg gleder meg til å ta turen dit. Er det en plass det er gøy å fiske så er det der, sjansen for å få napp er ihvertfall 100 prosent til stede. Området rundt der har veldig fine turområder og for dem som elsker å gå i fjellet er dette stedet perfekt. Jeg har tilogmed vært oppe ved dette vannet oppi fjellet. Det er vel og merke mange år siden, men jeg har vært der 1 gang. Og akkurat det husker jeg veldig godt, jeg har vel et bilde av det en eller annen plass også. Men det viktigste er vel at jeg husker det godt.Dette bilde var jo litt spesielt, for hvis du ser det fra siden så ligner det veldig på en skummel skapning. Han tar så utrolig mange fine bilder på turene de går og jeg må si jeg blir misunnelig både på utsiktene de opplever og den faktiske lysten til å gå på slike turer. For når man kommer til topps eller destinasjonen som er satt, så er det jo virkelig verdt turen med slike utsikter som dette.honey-script-font
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg