Skal jeg fortelle dere noe dere ikke vet?

Noen ganger så ligger det ganske langt inne å skulle fortelle alt om seg selv, og noe skal jeg spare lenger på, men tenkte jeg skulle fortelle dere noe om meg som jeg ikke har fortalt før.

Jeg liker ikke at mennesker står bak meg i kø i butikker.. grunnen til det ligger i at jeg har null kontroll på hva de gjør og jeg får ikke fulgt med. Det hele kommer av at jeg en gang ble tatt skikkelig tak i mellom bena helt uten forvarsel av en fremmed mann.

Jeg kan ikke pusse tennene når jeg står opp.. Jeg må vente med å pusse tenner til det har gått en time kanskje etter at jeg har stått opp, pusser jeg de for tidlig så brekker jeg meg, hvor dumt ekke det. Alltid vært slik..

Jeg føler innimellom at jeg blir sett på når jeg er alene.. Noe som er veldig ubehagelig, for jeg er jo alene. Dette behøver ikke å være på kvelden, det skjer også på dagen. Du vet den følelsen når noen stirrer på deg, den kan jeg få uten at det er noen her eller der eller hvor jeg nå enn er.. men ikke på en måte så jeg blir redd.Jeg må alltid ha den første timen etter lunsj hos tannlegen.. Hvis ikke så går jeg hvis det er forsinkelser, jeg klarer ikke å høre at de borrer, blåser og suger spytt hos en pasient foran meg..så mye tannlege skrekk har jeg.

Jeg liker anerkjennelse.. Jeg kan bli skuffet hvis jeg føler jeg har gjort noe bra og ikke får klapp på skuldra for det.

Jeg har Youtube kanal der jeg har lagt ut vlogger.. Men jeg har ennå ikke publisert noen offentlig, de ligger privat. Driver å øver litt på å bli vant med kamera.

Håper dere har en fin kveld…😘

signature-fonts

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Artig innlegg det her 🙂 jeg har heldigvis ikke tannlegeskrekk ..men er jo ikke veldig glad i boring da..hehe.. Alltid hyggelig med et lite klapp på skuldra..men det må føles ekte… Ønsker deg en fin morgendag <3

    2. Den med ikke å få ros for innsatsen kjenner jeg på også. – Og spesielt dersom det skulle finnes en bagatellmessig feil som blir bragt på bane mens det gudjammerlige antall ting en har nailet ikke blir nevnt med et jækla pip (hehe)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg