Skal jeg fortelle dere noe….

🤦‍♀️ I løpet av tiden jeg har blogget så har jeg kanskje fått max 5 kommentarer som ikke er koselige i det hele tatt, og det er en ting jeg regnet med kanskje ville komme, men det verste av alt er at alle sammen er fra eldre bestemødre.

😲 Jeg blir sjokkert over hva folk får til å si til andre mennesker helt uten grunn.

🤷‍♀️ Det snakkes mye om at unge mennesker blir påvirket av utseende press, vel.. det gjelder ikke bare de unge.

🤳 Jeg skulle ønske jeg trivdes godt foran kamera.

🐕 Hvis jeg møter på hunder jeg ikke kjenner så blir jeg nervøs, fordi jeg er kjemperedd for andre hunder enn Sheriff og Bobbii.

🥱 Jeg misliker enveiskontakt skikkelig.

🤣 Jeg er egentlig litt morsom til tider hehe.📕 Jeg har aldri lest ut en hel bok, selv om at fortellingen var spennende og jeg burde ha gjort det.

🍽 Hummer er en ting jeg aldri har smakt på, men som jeg har forstått jeg burde gjøre.

🐱 Jeg er redd for katter….

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

4 kommentarer
    1. Jeg har også latt meg overraske over hvor billig jeg har sluppet unna hva netthetsen angår.. Jeg var 100% innstilt på at dette ville komme, og forberedte meg deretter. I begynnelsen tenkte jeg det var noe som ville komme etterhvert, men etter både å ha hatt innlegg med rimelig høye sidevisninger, for ikke snakke om innlegg som er ganske så kontroversielle, har jeg begynt å helle mot at det er noe ved den jeg er og hva jeg utstråler. -Og at du kan fortelle det samme, styrker vel egentlig den teorien, ut i fra det inntrykk at du, som meg, ville gitt totalt blaffen i hva som måtte komme av dritt..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg