Skal liksom all fritid gå til din hobby nå da???

Vi er mye sammen, min samboer og jeg. Vi har ikke vondt av det og det plager ingen av oss, vi trives i hverandres selskap og klarer å ta tid for oss selv om vi ønsker det i hjemmet. Jeg har hobbyer og kan være inne på mitt hobbyrom i timer av gangen. For en god stund siden kjedet Rune seg litt og jeg sa til han, skaff deg en hobby så har du noe å drive med på kjedelige dager. Det gir så mye glede å ha det.

 

Han ble med min sønn på frisbee golf innimellom og likte det kjempegodt, men det ble ingen fast hobby den gangen.

 

Nå er det en fast ting han gjør og han gjør det HELE tiden, altså hallo, hva med meg? Skal liksom all din fritid gå til din hobby nå da??? Neida, dette mener jeg absolutt ikke, jeg er faktisk så glad for at han har funnet noe han liker å gjøre og jeg heier på han for det. Alle har godt av å ha noe morro å gjøre på fritiden. Og jeg vet at han koser seg så mye med noe annet enn tv og DET gjør ikke noe. U got this!

Ha en fin søndag, og du… har du ikke en hobby? Finn en, det gir så mye glede i hverdagen ❤

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

8 kommentarer

Siste innlegg