Skal MYE til før jeg står skikkelig fast altså.. hehe

I går kveld så var planen og slappe helt av, se på tv og sløve i sofaen, vel.. hvordan tror dere det gikk? For det første så er Baywatch tilbake, så en stk Rune lå på sofaen å siklet på den serien hehe. Så da kom jeg meg aldri til sofaen. Vet jo så klart at han hadde slått av så vi kunne se noe sammen, men han var godt i gang og da fikk jeg ryddet litt på pc’en i stedet, laget litt orden i mapper og slettet noen gamle brukte bilder. Det var faktisk veldig godt å få det gjort for det skulle jeg gjort for lenge siden. Dagen i dag har hatt mange værtyper.. sol, regn og hagl faktisk, heldigvis varte de 2 siste typene i max 10 min, så nå skinner solen igjen.. Ellers i dag så har vi funnet frem kryssordblader, jeg elsker å løse kryssord.. ihvertfall frem til jeg står fast, og det skal MYE til før jeg står skikkelig fast altså og det er jo ikke noe gøy. Måtte bare si det, for på bildet er jeg bare akkurat kommet i gang.🙄🙄Hva har dere gjort i dag så langt?

-Lene-

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg