Skriften bak panelet kan ingen se.

I 1973 bygde Pappa og Mamma et hus her i Larvik, jeg var 2 år og sprang rundt i gatene i bleia hehe 🙂 Satt tilogmed på grunnmuren mens Pappa jobba med den, for det var viktig å være med der det skjedde. Det var i dette huset jeg vokste opp, der jeg skapte barndomsminner og opplevde min første gang av det meste.Nå er dette vårt, vi kjøpte mitt barndomshjem i februar 2015 , og det tok lang tid før dette virkelig føltes som mitt hjem. Nå skulle vi pusse opp og gjøre litt forandringer, få dette til å bli vårt. Da vi begynte å rive litt vegger og plater i kjelleren fant vi notater på vegger, bak panelet og på muren. Dette ble da skrevet på 70 tallet . Det var så moro og jeg var så spent på om det sto skrevet mer rundt omkring, så jeg gledet meg til å fortsette med dette 🙂

Da vi skulle rive av tapeten på soverommet sto det skrevet datoer, lengde bredde og antall tapetremser som trengtes til hvilken vegg. På kjøkkenet under 3-4 forskjellige tapeter sto det når tapetene ble lagt, hvor lang tid det tok og underskrifter. For meg så var dette litt spesielt da det var mine foreldre som en gang skrev dette. ❤

Siden jeg syns dette var så gøy så begynte jeg å skrive på veggen før det ble lagt panel rundt omkring. Så under panelet som vi nå har satt opp i alle rom står det skrevet mer enn dato og underskrift, vi har skrevet historier og lagt inn en ting eller to der, så det blir nok gøy for de som en gang langt inn i fremtiden skal rive disse veggene, foreløpig så er det ingen som vet. Det er godt gjemt så skriften bak panelet kan ingen se…

-Lene- 🌹

Repost av en av mine første innlegg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg