Skulle bare lukke øya litt

Dagen i dag har vært en meget lang dag og grunnen til det er veldig enkel, tidlig oppe og har ikke gjort noe spesielt i dag. Leverandør av gulvet har vært her å sett på det og jeg er spent på om vi må bytte gulvet i hele kjelleren eller ei. Noe må gjøres, for vi er ikke interessert i å ha sprekker rundt overalt. Noe leverandøren så klart var helt enig i, og det er jo en meget bra ting.

 

Snøen har kommet hit til oss og i dagene som kommer er det meldt veldig kaldt. Så jeg må si jeg skulle ønske at det sto en peis i stua nå slik at vi kunne fyrt opp på morgenen. Ikke bare gir det god varme, men det er så koselig. Men vi valgte å først sette den ned i stua nede, og nå under vannskaden så solgte vi den rett å slett.

 

Skulle bare lukke øya litt

 

Angrer ikke på det, men ønsker meg en ny. Den vi hadde tok veldig mye plass og jeg kunne tenkt meg en mye mindre en. Det er en vurderingsak om vi skal investere i det eller ei. Det er jo ikke så ofte det er iskaldt her vi bor, men jul er det hvert år og da er det SPESIELT koselig. Jeg har jo plutselig blitt en frysepinne, det er lenge siden sist.

 

I ettermiddag la jeg meg på sofaen og skulle bare lukke øya litt, men sov faktisk i 1,5 time. Det var så godt selv om at det ikke var planlagt. Men det betyr også at kvelden ennå er ung så da skal jeg se litt på serie og kose meg under pleddet. Jeg ser på Virgin River og den er så fin, så for oss som liker litt romantisk kliss så anbefaler jeg den.

Ha en fin kveld videre

anjellie-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg