Slik ble resultatet

I dag våknet jeg faktisk før klokka 05, jækla irriterende når man er så trøtt. Men det er nok for tidlig med dobbel dundyne for fytti rakker’n så utrolig varmt. Vel, jeg kom meg opp og satte meg ned å så love island uk og us, måtte liksom våkne litt før jeg skulle finne frem maleutstyr. For i dag skulle jeg male veggen i stua.

 

“Er du sikker på at du behøver å fjerne maskeringstapen?” sier Rune. Tror han syns jeg maler ofte he-he.

 

Planen var at jeg skulle bli ferdig før Rune kom hjem fra jobb i 13-14 tiden, men når han kom hadde jeg 3 bord igjen på strøk 2. Filler’n! Det tar litt tid når jeg maler panel, spesielt strøk 1. For jeg bruker alltid å male første strøk med pensel og andre strøk med rulle først og pensel etterpå. Viktig med penselstrøk på panel.

Jeg ble i hvert fall veldig fornøyd med denne fargen, den passet mye bedre til sofaen. Fargen heter dempet sort. Men, nå må gardinene forandres, for de passet absolutt ikke inn lenger. Så jeg skal prøve å farge dem med tekstilfarge, de skal jo tross alt bli svarte så det burde gå. Ikke prøvd det før, men det går nok bra. Hva syns du? Ble det bra?

Håper DU har hatt en fin dag, det har jeg 😊

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

8 kommentarer
    1. Jeg likte det. Ser dere har litt samme stil som oss, men vi kan ikke ha dempet sort, vi har mindre stue, og da blir det lett litt «trangt». Du er flink!

      1. Takk så hyggelig at du likte det 🙂 Da liker jeg stilen deres også 🙂 Ja det kan virke litt «trangere» på mindre område og det er litt kjedelig at det er slik 🤦‍♀️
        Takk ♥️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg