Slik det FAKTISK er… i kveld 😜

Tenk hvordan mange innlegg hadde sett ut om man ikke hadde tilrettelagt eller tilrette satt ting man tar bilde av. Hvis man hadde tatt bilde slik det faktisk er noen ganger, forskjellen er ganske sÄ stor egentlig. Jeg har det stort sett ryddig men innimellom, sÄnn som pÄ dager som i dag hvor jeg fikk en skikkelig kink i skuldra, tenkte jeg at jeg skulle ta bilde slik det FAKTISK er og hvordan det er hvis jeg rydder litt. hehe

Slik sĂ„ det faktisk ut her nĂ„, Ketchup har stĂ„tt der siden middag i 16 tia,Uff, et par mellombarer er fortĂŠrt ogsĂ„ siden middag, men har ikke kasta sĂžplađŸ€”Â  men 2 minutter etterpĂ„ sĂ„ det slik ut..

Gleder meg til Ä pusse opp dette bordet sÄ fort det blir litt varmere

Videre utover i stua sĂ„ det slik ut
. Har tatt frem stĂžvsuger i dag i 10 tia hehe.. men ikke gjort no med den ennĂ„đŸ˜œ

Og 3 smĂ„ minutter etterpĂ„ sĂ„ ser det slik ut
 Slik jeg liker Ă„ ha det 😊 BĂ„de pĂ„ bilder jeg deler og i min hverdag.

Bildene man deler pĂ„ sosiale medier er selvfĂžlgelig best for andre Ă„ se pĂ„ nĂ„r det er fine, delikate bilder og ikke bare rot og tull. Det syns jeg jo selv nĂ„r jeg ser pĂ„ andres bilder. Tro hvilket virrvarr av rotete bilder det ville vĂŠrt hvis ingen la ut delikate bilder.. Men moro Ă„ vise forskjellen pĂ„ reality pr dette Ăžyeblikk VS ikke helt reality denne kveld 😜

Klem fra en rotete Lene i dag đŸ‘ŒđŸŒ·

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg