Slik start på dagen liker jeg…

I dag så dro jeg på butikken tidlig og det var så godt å se sommeren i gatene, folk var ute allerede klokka 07.15 i shorts. Det er jammen meg et godt tegn. Slik gjør meg i veldig godt humør, dette er noe av det jeg savner i vinter halvåret… Mennesker i gata, sykler som sykler forbi, blomster som kvitrer og alle smiler.Det er rart hvordan det påvirker folk at det er sommer, det er utrolig fascinerende at smilet sitter så løst når sola skinner og attpåtil varmer. Så lite skal det til liksom. Positive vibes, det liker jeg! En annen ting er disse rosa trærne jeg ser rundt omkring. Herregud så flotte de er, vil plante et sånt tre jeg.   Sommeren er her og jeg ønsker dere en fantastisk dag 😘 Nyt den

-Lene- 🌷

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg