Slike ting sender meg til dypere tanker et øyeblikk

I dag så jeg en video på tiktok som gjorde meg så rørt, det var et gammelt ektepar som pga pandemien ikke hadde fått vært sammen på 5 mnd. Herlighet for en kjærlighet, for en glede, for et gjensyn. Jeg ble rørt til tårer av det jeg altså, så fantastisk skjønne de var. Han slapp stokken sin når han så henne og hun bare forlot gåstolen sin og de kunne ikke vente med å omfavne hverandre og gi hverandre et etterlengtet kyss. Noe så herlig altså.

 

Jeg skal gjøre mitt for at vi skal ha en sterk kjærlighet oss imellom når vi blir så gamle også. Jeg skal stå klar til å forlate min gåstol når Rune kommer hjem fra trimmen. Og jeg håper han står klar med sin stokk som han så klart kaster når jeg kommer hjem fra en lang kveld på bingo.

 

Det er viktig å vise kjærlighet, det burde vises hver dag på en eller annen måte. Ingenting er bedre enn å vite at man er elsket og ikke minst vise at man elsker. Det skal ikke så mye til og det betyr så enormt mye. Et lite kyss hei og et lite kyss hadet tar ca 2 sekunder av dagen og det er så verdt det. Det gir en trygghet og jeg vil beholde det slik i mange mange år fremover, jeg skal i hvert fall gjøre mitt beste. Slike historier som denne om dem sender meg til dypere tanker et øyeblikk.

TA VARE PÅ KJÆRLIGHETEN ❤

XOXO

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

6 kommentarer
    1. Og nå er det min tur til å bli rørt, over historien om det gamle ekteparet, og pga din kjærlighetserklæring til Rune ♥ Godt med slike påminnelser, for livet med de kjæreste man har, varer ikke evig ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg