Sliten men fornøyd….

Jeg er fortsatt sliten etter fredagen, og ja, det er lenge til neste fest for å si det slik. Men nå har vi fått lufta oss og er mettet for en stund. Dagen i dag har vært veldig koselig, vi var på middag sammen med familien i Sandefjord. Og fikk servert en knallgod hjemmelaget burger, det var skikkelig godt. Og jeg fikk kost masse med Lille Alma før de skal reise hjem igjen på tirsdag 😥❤ Men kommer snart tilbake da heldigvis..Vi kjørte oss også en liten svipptur via Lahelle på vei hjem, syns det er så fint der og jeg elsker å kjøre å se på hus og områder. Drømmer meg litt bort… igjen… om å ha sommerhus ved havet. Men heldigvis så kan man ikke sette drømmer i bur, så jeg koser meg med det jeg 😊
I kveld tror jeg det blir tidlig kveld her i huset, men alt i alt så har vi hatt en fin helg. Håper at dere også har det og i morgen er det ny uke og nye muligheter 🤞

Ha en fin kveld

-Lene- ❤

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg