Sluttresultatet skal bli bra!

Det aller aller verste jeg vet av filleting er når materialer er på plass, enten i form av maling eller treverk og jeg ikke skal gjøre noe. Jeg bestemte meg egentlig for å ta en dags pause i dag, men det er er lettere sagt enn gjort. For i dag føler jeg meg egentlig fit for fight igjen og vurderer å hoppe over pausen.

 

Det går jo an å gjøre litt og litt hver dag, enn å gjøre alt på en dag. Jeg vet jo det, men det er ikke så enkelt heller. Jeg har vært litt på nett i dag og leitet etter inspirasjon til hvordan jeg skal pynte opp. Hva slags potter og hva slags planter, for meg så er jo det premien av all jobbingen. Sluttresultatet skal bli bra!

 

Jeg har funnet en type hylle som jeg skal bygge, og det gleder jeg meg til. Den koster faktisk 4300 kr å kjøpe, det sjokkerte meg at det var så dyrt og jeg skal få til en som er minst like fin og MYE billigere enn det. Gleder meg til å vise dere den, jeg skal bare bygge den først. Men den blir noe slikt som dette på ca 2 meter.

Håper dagen deres blir fin 🌸

cursive-fonts

Min Instagram HER og min Facebookside HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg