Små gleder er også gleder ikke sant? 

YES, jeg er ferdig med ramma på puslespillet, pluss noen brikker til. Det må jeg si er en bra fremgang og jeg må si jeg er litt stolt av meg selv. Helt utrolig at jeg har kommet såpass langt, men jeg øyner et håp. Anbefaler dere å pusle litt (men det kan ta LANG tid).

 

Bortsett fra det så har dagen gått ganske så fort unna selv om at jeg ikke har vært mye ute. Men jeg har bakt brød i dag, noe jeg ikke har gjort på…. eh har jeg bakt brød før tro… tror faktisk ikke det, men dette skal jeg gjøre flere ganger ihvertfall.

Fantastisk godt, og hva er bedre enn varmt nystekt brød til frokost. Frokosten vår ble vel og merke ca klokka 14 i dag. Vet ikke helt hva som skjedde med at mat ikke ble tenkt på før den tid, men bedre sent enn aldri. Håper dere som er i hjemmekarantene (håper det er de fleste) har det fint og får dagene til å gå.

 

I dag har jeg stort sett hatt en vg fri dag og glemte faktisk hva som foregår utenfor veggene i et øyeblikk og det var utrolig deilig. Veldig lurt å fokusere på noe annet innimellom, det er ihvertfall sikkert. Og jeg har en 90 days som jeg ikke har sett, jippi. Små gleder er også gleder ikke sant?

honey-script-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤
 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg