Små ting er ikke alltid småting

Jeg har alltid sagt at det ofte er de små tingene i hverdagen som skaper den beste lykke og det er helt sant. Det behøver ikke alltid å være det at noen gjør noe for meg, men når jeg kan gjøre noe for andre. I går så fant jeg ut at jeg skulle prøve å lage cakepops, det har jeg hatt lyst til å prøve på lenge. Det ble veldig mange og siden jeg ikke spiser sjokolade og Rune spiser for mye sjokolade så kunne jeg glede noen andre.

 

Små ting er ikke alltid småting

 

Så da pakket jeg inn noen så kjørte vi til mamma med noen, til Daniel med noen, også noen til mine kjære naboer. Alle ble veldig overrasket og glade over å få litt søtt til kveldskos. Det er så utrolig hyggelig å gjøre slikt, det gir meg en glede i mitt hjerte å kunne glede andre med en liten ting som det. Det var en vinn vinn situasjon. Jeg fikk endelig forsøkt å lage det og noen andre koste seg med de.

anjellie-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg