Sol ute, sol inne, sol i hjertet, sol i sinnet..

Denne fredagen har virkelig vært en fin fredag så langt, startet dagen med litt baking. Så litt vasking, det er jo tross alt fredag. Så fikk jeg ei venninne innom på besøk, og akkurat det satte jeg så ekstremt stor pris på i dag. Hun vet jo at jeg har vært litt nedfor i det siste og kom med en oppmuntring til meg. Det var så utrolig koselig at hun kom innom meg og det gjorde dagen min ekstra fin.

 

Sol ute, sol inne, sol i hjertet, sol i sinnet..

 

Vi satt ute i solen og jammen meg fikk jeg farge i ansiktet. Koste oss skikkelig og for å toppe det enda mer ringte jeg og ba Daniel og de på middag nå i kveldingen og heldig for oss så kunne de det. Jeg ba de på pasta, men det ble skikkelig nedstemt så da var det bare å gjøre om den middagen til taco da. Jeg hadde egentlig troen på at jeg skulle klare å komme meg unna det i dag, men neida. Så da blei det taco fredag i dag også.

Ha en fin fredags kveld 🙏

honey-script-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg