Sola skinner og jeg er så glad osv!!

 

Jeg kan bli litt oppgitt over meg selv noen ganger fordi jeg er ubesluttsom før jeg virkelig vet hva jeg vil. Vinglepetter kan lett være mitt mellomnavn enkelte ganger. Men når jeg går litt frem og tilbake med meg selv, så vet jeg også at sluttresultatet på det jeg vurderer blir bra. Så nå jeg skal ta meg en tur inn til Øya å få litt tips av de flinke jentene der på farger, for det er nettopp på det område jeg sliter litt for øyeblikket.

 

Hadde man hatt svaret på alt med en gang så kunne det blitt litt kjedelig i lengden også, så litt grubling får jo bare være greit sånn av og til. 

 

Det viktigste er at det blir gjort til slutt og det blir det bestandig, for når jeg først er i gang så går det slag i slag. I dag kjenner jeg at det har vært litt hardt å komme i gang igjen. Jeg trodde ikke det skulle skje, for arbeidslysta har vært til stede hele helgen. Kanskje det hjelper på når Rune kommer hjem fra jobb, kanskje har gir meg litt energi. Men det er vel bare å hive på seg positive vibber og sette i gang. Sola skinner og jeg er så glad osv!!

Ha en god mandag

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

2 kommentarer
    1. Ikke like lett å ta valg alltid.. litt opp og ned med meg, noen ting avjør jeg kjapt..men langt i fra allt.. 🙂 Håper du får en fin kveld da <3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg