Solen i ditt hjerte

I dag er jeg skikkelig treg med å komme i gang med dagen, men nå kjenner jeg at det er på tide å få opp farten. Jeg skal handle litt for mamma som skal lage lunsj til oss i dag. Rune og min svoger skal beise litt hos henne og da vil hun varte opp litt da vet du. Jeg tror jeg skal beise hylla mi ute i dag, må bare måle fukten i materialene først for å se om det er tørt nok. Jeg har gledet meg så til å få beiset den, så jeg krysser fingra for at den er good to go.

 

Gjør det beste ut av hver dag, så skinner solen også i ditt hjerte. Den følelsen er god 

 

I går kveld kjørte Rune og jeg oss en tur ut til Stavern, kikket oss litt rundt og var en tur på besøk hos tante. Det var veldig koselig, det er så altfor lenge siden vi har vært innom der. Det er ganske rart å se hvor folketomt der er på steder der det vanligvis kryr av folk. På en annen måte så er det jo bare et bevis på at folk tar denne pandemien alvorlig. Og nettopp derfor har vi så lave smittetall her til lands og ingenting er bedre enn det.

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg