Sommeren er tilbake

Et lite serietips! Vi har begynt å se på en serie som er bra, men også litt irriterende. Den er kjempespennende selv om at jeg ikke er så fan av overnaturlige ting. Likevel så blir jeg litt hekta også da, fortellingen er jo bra og man vil vite hvordan det går. Det er kanskje det som gjør en serie til en bra serie.  Den er på Netflix og heter Stranger things så hvis du ser etter en serie å se på om kveldene så er dette en.

 

Utrolig at det er august allerede, føles jo som at sommeren nettopp startet!

 

Starten på denne dagen har bare vært så koselig. Vi alle sov i over 8 timer i natt så alle sammen var opplagte og i godt humør. Vi lagde en felles frokost som vi prøver å gjøre hver lørdag når vi er sammen. Og det som gjør det hele ekstra koselig er at vi kan gjøre det ute. Sommeren er tilbake for en stund og det skal nytes til det fulle så lenge det varer. Det er en uke til med ferie så da er det bare for sola å holde alle skyer borte.

Ha en fin dag ❤

malenna-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg