Søndager, fremsnakk og solnedgang…..

 

Søndager er både og gode og kjedelige, gode fordi det er den ene dagen i uken jeg slapper av skikkelig. Kjedelige fordi jeg liker å ha mye å gjøre, men vi trenger alle en dag det ikke skjer noe. Denne dagen er det ikke noe jeg må, det er ikke noe som kreves av meg og jeg krever ingenting av meg selv. Slike dager er viktige og slike dager verdsetter jeg høyt. Jeg kan til og med se på tv på dagtid om jeg vil, men det er noe jeg sjeldent gjør, men jeg KAN…

Jeg skulle nesten ønske at jeg likte å skrive innlegg på forhånd slik at jeg kunne produsert litt på søndager, men jeg liker det ikke. Jeg syns det er vanskelig å skulle skrive noe jeg ikke skal publisere før i morgen eller tirsdag for eksempel. Liker å ta det på sparket og skrive det jeg føler for der og da. Syns forresten det var så koselig å lese at kokkejævel anbefalte kjerringtanker, det fortjener hun for bloggen hennes er en morsom blogg å lese hver dag.

I går kveld gikk jeg en tur til stranda som vi har her i nærheten og der var det fine farger på himmelen og stille vann, jeg gikk å ruslet der en liten stund og koste meg. Jeg nyter det, og det gir meg litt energi når jeg trenger det. Skal ikke mer til enn en fin himmel, kamera og blanke på vannet, da er batteriene mine ladet. Det skal heller ikke mer til før jeg savner å ha alle mine i nærheten, derfor ble kvelden i går litt full av savn.Håper dere har en avslappende dag i dag dere også 😘
signature-fonts
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

2 kommentarer
    1. Så utrolig vakkert det var på stranda der da 🙂 Jeg liker å skrive på sparket jeg også, men jeg liker å skrive noen på forhånd også, for jeg har ikke tid å skrive så mye når jeg jobber, sånn litt etter litt. Og når jeg har sånne utfordringer som jeg har hatt så MÅ jeg nesten ha noe på forhånd. Spesielt når jeg drar til fjells 😀 Ha en fin kveld <3

      1. Ja det er så fint der.. spesielt på slike kvelder <3 Det er nok kjekt å ha noen på lur, men jeg sliter med å få det til.. skjønner godt at det er en fordel til tider og ha noen på lur… Ha en fin kveld du også <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg