Spørsmål og svar. Family edition 👨‍👨‍👧‍👦

I dag tidlig spurte jeg mine familiemedlemmer om de kunne spørre meg om noe som jeg skulle svare på. Liker godt å svare på spørsmål. Og det får meg til å tenke litt over ting jeg kanskje ikke tenker så mye på ellers. Familien min betyr mye for meg, så derfor kjører jeg en family edition (klarte ikke helt å skrive det på norsk) 🤦‍♀️

Hvis du kunne valgt et yrke i dag, hva hadde det vært? Det er to yrker jeg hadde valgt. Barnevernspedagog og ambulansearbeider.🚑

Hvilken årstid er den beste og hvorfor? Sommeren er absolutt den beste, for da er vi mer ute. Ser flere folk, og alle er på bedre humør 😍🙏

Har du noen gang ridd? Vel, skulle prøve en gang, hesten tok 4 skritt og jeg skrek og ville av. Det var skikkelig skummelt 😱

Hva er ditt aller største ønske? At alle som står meg nærmest er lykkelige for alltid ❤

Hva ser du frem til i året som kommer? Vel DETTE

Hvis du aldri hadde fått angst, hvordan ville livet ditt vært da? Uten angst hadde jeg nok opplevd verden mer, vært en friere person som var med på alt som reiser, show, kino, båtturer, samvær, ALT! Skulle ønske av hele mitt hjerte at livet mitt hadde vært angstfritt! Men nå som ting er bedre kan jeg ta igjen noe av det 🙏😊 Min angst kan du lese om her her og her om du vil 💪

Hva er du glad for at du gjorde og ikke gjorde? Jeg er glad for at jeg valgte å bli gravid, det var noe jeg var usikker på om jeg ville i utgangspunktet. Jeg er glad for at jeg ikke takket ja til å synge solo for Sandefjord Jentekor🙏

Hvilke egenskaper setter du pris på ved andre? Omtenksomhet, ærlighet, hjelpsomhet, godhet og humor ❤

Hva gjør deg til den du er? Oi, den var litt vrien. Men jeg passer på å være meg selv, sier mine meninger og gjør som jeg vil, er litt sta (les veldig). Så har jeg litt humor 😊

Hva liker du best å gjøre sammen med familien din? Jeg elsker når vi er samlet hele gjengen, og spesielt koselig er det når vi er sammen på tur, eller som feks festen som ble her den sommeren, knallmoro 😍

Hva elsker du mest ved Rune? Han er så snill, han tar vare på meg og er god mot alle🙏

Hvem er din favoritt utenom Daniel? Det er Alma uten tvil og den lille i magen ❤

Takk for at dere stilte opp på en runde spørsmål, det var koselig😊

Ta vare på hverandre, og spesielt familien din ❤

Klem fra Lene 🌹

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg