Spørsmål og svar Vestfrøken style

Hvor var du for 3 timer siden?

Da var jeg her ute og støvsugde bassenget for ‘nte gang, men nå begynner det å bli bra.

Hvilke(t) ord bruker du igjen og igjen?

Ntåååå og Jasså.

Hva er din favorittby?

Barcelona

Hva klarer du ikke å la være?

ISKAFFE, altså er det mulig å bli så avhengig da!

Hva er det første du legger merke til når du møter en ny person? 

Øynene, sjelens speil. Så utstrålingen personen har.

Din favorittalder så langt i livet?

Det er litt vanskelig fordi alderen er bare en ting, opplevelsene på tidspunktet en annen. Så jeg har egentlig mange favorittaldere, men 16-18 da jeg gikk på folkehøyskole glemmer jeg aldri. De største bekymringene jeg hadde var om håret var fluffy nok.

Velg mellom en million kroner og evnen til å fly

Hadde ikke gjort meg noe å hatt en million, men jeg kan tenke meg jeg kjapt hadde fått det HVIS jeg kunne fly. Tenk den følelsen det faktisk hadde vært å kunne flydd da. Så evnen til å gjøre det hadde jeg valgt.

Hva hører du på akkurat nå?

Chicago med if you leave me now. Og vinden som suser i bakgrunn.

Siste sangen du hørte på?

👆👆👆

Hva irriterer deg mest?

Negative mennesker som spyr gørr ut av seg

Har du noen rare vaner?

Jeg dobbeltsjekker vinduer, dører, stearinlys og yr hver kveld før jeg legger meg.

Har du på deg sokker akkurat nå?

Nei her går det i barfot så fort solen varmer nok.

Føler du deg ung eller gammel for alderen?

Jeg føler meg yngre enn alderen min tilsier og det skal jeg holde fast ved så lenge jeg kan.

Svar på spørsmål fra innlegget til Vestfrøken

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

8 kommentarer
    1. Den svarte jeg på også 🙂 Jeg glemte at jeg også driver og sjekker dørene voldsomt før jeg legger meg. Sikkert flere ganger 😀 Morsomt å lese dine svar også 🙂

    2. Så gøy at du svarte på spørsmålene 🙂 Leit du fikk mye stress med bassengopprydning. Nå fikk jeg lyst på iskaffi når du nevnte det. 🙂 jeg gikk også på folkehøyskole. Hørtes deilig ut å ha få bekymringer, og er jo ofte så trygt, sosialt og fint miljø slike steder.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg