Strålende dag i sola

Jeg er så utrolig takknemlig for uteplassen vår, og spesielt denne sommeren her. Vi har vært veldig mye hjemme og da har det enkelte dager virkelig vært utrolig deilig med basseng og god plass ute. Til helgen skal jeg endelig har noen venninner på poolparty, det skal bli veldig koselig og det gleder jeg meg skikkelig til. Værmeldingen lover go’vær og da er det bare å skru opp musikken å kose oss max noen timer.

 

Kose oss max har vi forresten gjort i dag også, vi fikk besøk, så det ble noen timer med litt bading, grilling og et par iskalde corona’s, koselig! I noen tilfeller er corona positivt, og da tenker jeg på den flytende typen som smaker best i varmen.

 

Nå er jeg så trøtt at jeg vet ikke hvordan jeg skal orke å være våken lenger. Men jeg har en sånn teit teori i hodet mitt at jeg ikke kan legge meg før 23 fordi da tror jeg at jeg kommer til å våkne før 05. Kanskje jeg skal motbevise meg selv i kveld, for det er jo bare dumt å presse meg selv til å være våken når jeg egentlig er klar for senga nå. Blir jo ikke noe mindre trøtt etter en hel dag ute med et herremåltid til middag. Flinke gutter som varter opp oss jentene.

Nyt resten av kvelden og ha en god natt

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

,

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg