Stress!!!

I dag har vi gått inn i siste uka før jul og jeg skal være ærlig å si at jeg kjenner et lite snev av stress. Det skal egentlig ikke være nødvendig, men det er der uansett. I morgen skal jeg gjøre ferdig siste innkjøp av julegaver, så er alt i boks. Gaver er sendt og gaver er mottatt, så jeg må si jeg gleder meg til jeg kan sette den siste tapebiten på innpakning, da kommer roen over meg.

Stress er et uttrykk vi bruker ofte, uten at vi alltid har tenkt på hva det egentlig betyr. Vi forbinder det med å ha mye å gjøre eller mye å tenke på.. Ja, det er nettopp det som skaper stress.

Men jeg må si jeg blir litt sjokkert over hvor stort nivå det er på folk som stresser. I byen kan man nesten se flammer komme ut av øynene til folk som springer rundt og bærer på 9000 handleposer. Enda en grunn til at jeg skal kjøpe julegaver gjennom hele 2020. En nå og en da, helt avslappet og rolig. Det skal bli en fin tradisjon for meg.

På onsdag så tenkte jeg at vi skulle bake pepperkaker her i huset, og det gleder jeg meg masse til. Det er en koselig familieting vi gjør sammen hvert år. Og jeg ser frem til at Amelia skal bli med på det også. Må vel lage noen marsipan figurer også. Koselig blir det ihvertfall HELT sikkert.

Ønsker dere en fin dag, og klem til dere fra meg.
gessele-font
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

2 kommentarer
    1. Stresser mindre og mindre…men før føyk jeg rundt før jul..da var det så mange å kjøpe gaver til ! Nå er det bare gutta mine som skal ha.. Et eller annet man ikke får tak i sånn på tampen pleier det å være, men har blitt mer avslappa og tenker at da får vi finne på noe annet, eller klare oss uten..men ribba er sikra da..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg