Tanker fra mitt hjerte..❤

På dette bilde var jeg 19 år og hadde så mange planer for fremtiden. Men lite visste jeg at fremtiden min ble preget av angst…både dødsangst og sosial angst. Jeg visste at jeg allerede hadde følt på dette da jeg slet på turneringer med håndballen og turneer med koret. Men jeg var ung, og min måte å “bli kvitt” det på var å slutte. Da kom jeg meg unna problemet liksom… trodde jeg..!Jeg føler enda på hvordan jeg var til tider mot mine nærmeste og mine venner. Jeg lot dem heller spekulerer om meg enn at jeg skulle røpe hvordan jeg hadde det. I dag angrer jeg så på det, skulle ønske jeg åpnet meg å delte tankene mine. Og jeg lurer enda på om jeg hadde hatt det annerledes da. Hva har jeg gått glipp av egentlig, alle reisemuligheter, alle kinofilmer, alt jeg bare ikke ville (klarte). Jeg føler liksom at jeg i en periode mistet meg selv litt, og det er i dag vondt. Men godt å tenke på at jeg kom meg gjennom det 💪😊
Jeg føler liksom at jeg skylder så mange et unnskyld for hvordan jeg var, for alle gangene jeg sa nei til å være med på ting og hvor vrang jeg virket.. det var ikke med mening ❤ Jeg hadde det bare ikke godt…Heldigvis har jeg lært å leve med dette, og har det veldig bra i dag. Men husk, det er viktig å snakke om ting, jeg tror virkelig det gir deg gevinst.

Hvis du vil lese mine historier om denne tiden så kan du lese dem her : Innestengt i huset, du skal aldri knekke meg del 1 og du skal aldri knekke meg del 2

-Lene- ❤

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg