Tar det aldri slutt!

I natt har jeg sovet nesten åtte og en halv time, herregud så godt det var. Jeg har følt meg skikkelig opplagt i hele dag. Bortsett fra at jeg verker i magen, og må til lege for å sjekke ut. Jeg trodde det hadde gått over da jeg hadde vondt for en tid siden, men neida. I går og i dag har det vært ille. Jeg har så utrolig lite lyst til å evt operere igjen så jeg krysser fingrene for at det ikke en enda en ny svær cyste. Forbaska endometriose, tar det aldri slutt!

 

Jeg trodde jeg skulle få lengre tid enn dette før jeg skulle få plager igjen, men ikke det nei. Vel, hva kan jeg gjøre med det, det er jo bare å ta det som det kommer, kryss gjerne fingrene for meg. Uansett så er ikke dette noe jeg får gjort noe med nå uansett, så får nyte helgen så lenge. Nå er det jo vinterferie til uka, så da skal ingen vekkeklokker på, og det skal bli deilig for alle sammen. Unntatt Rune for han skal jobbe.

 

I dag har jeg vært på besøk hos mitt lille barnebarn og det gjør dagen min så bra. Når jeg drar derfra er jeg så glad og har en god følelse inni meg. Hun får smilet mitt frem uansett om jeg har vondt der eller der ❤ Nå driver små kokker på inne på kjøkkenet å lager fredags tacoen vår, så er det avslapping og kos resten av kvelden, håper dere gjør noe koselig i dag dere også. Ha ihvertfall en flott kveld.gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

2 kommentarer
    1. Håper du blir bedre snart 🙂 Jeg hadde det før også. Men det ga seg i overgangsalderen ;-)Måtte operere vekk en cyste en gang 🙂

      1. Håper ikke det er det og at det er borte snart 🙏🙏 Har jo operert bort alt.. orker ikke mer operasjoner nu… så godt at det ga seg, jeg kom jo i overgangen med en gang jeg hadde operert sist… kjipt..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg