Tar meg en pause fra det negative

Endelig fikk jeg tid til å sette meg ned å skrive litt, noen dager er det bare litt mye annet å gjøre. Nå tror jeg det er på tide å ta seg en nyhets pause igjen, herregud så mye tragisk det er å lese om. Blir jo bare deppa av hvordan ting utvikler seg ikke bare med denne pandemien, men med alt rundt om i verden. Det er jo nesten ikke gladnyheter lenger, en og annen gang lyser det opp gode nyheter fra meteorologen om go’vær da, men ikke mye annet.

 

Tar meg en pause fra det negative nå og fokuserer på det som er positivt.

 

For i morgen er det dagen for venninnebesøk og det gleder jeg meg skikkelig til. Vi skal kose oss masse, og det er virkelig på tide. Nå nærmer det seg høst og heldigvis så dukket det opp sommertemperatur slik at en utefest lot seg gjøre. Vi er en fin gjeng som alltid har det så koselig sammen. Jeg drikker jo ikke så innmari mye, så det skal bli spennende i morgen når min favorittdrink kommer på bordet. Tjoohei!

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

4 kommentarer
    1. Ja man må fylle på med litt positivt oppi all som skjer både i Norge og i verden ellers..Kos deg i morgen <3 Fin kontorplass og lekre drinker <3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg