Tenk at disse 2 gjør så mye “skade”…

Noen ganger så går jeg bare på en smell og jeg angrer like mye etterpå. For jeg tåler nemlig verken sjokolade eller lakris, men sjokolade frister meg innimellom og lakris er det beste jeg vet. Reagerer på smågodt uansett hva det er egentlig og det skal ikke mer til enn en liten bit eller to så er jeg dårlig. Jeg hopper stort sett over sjokoladen når jeg fyser på noe, men i dag tenkte jeg at 2 små lakriser kan vel ikke skade så mye. Men disse to ødelegger faktisk resten av kvelden for meg for nå har jeg så smerter i magen at jeg blir gal, og det er jo skikkelig urettferdig spør du meg…. Alle fortjener en liten bit med sukker innimellom vel, og jeg er inget unntak. Men jeg burde jo så klart ikke, så jeg kan jo ikke skylde på annet enn dårlig viljestyrke, for jeg vet at det skjer hver gang. Og.. jeg syns like mye synd på meg selv når det skjer. Så jeg får bare innta sofaen med pledd på den frosne kroppen min resten av kvelden.

Ønsker dere en fin kveld med eller uten godteri.

i-love-glitter-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg