Tenk om det hadde gått mot vinteren nå

I dag har Rune jobba som en helt utenfor her og hele verandaen er ferdig vasket, pluss trappa på andre siden. Vi har flyttet på bordet vårt slik at vi har litt le for vinden når vi sitter her oppe. Verandaen virket så mye større når vi flyttet det at det var helt utrolig. Vi elsker jo å være ute og da er det godt med god plass.

 

I morgen skal vi hente beis og når verandaen er tørr nok så skal vi (Rune) beise. Jeg skal male over ALLE rekkverk og det kan jeg si jeg virkelig gleder meg til. NOT! Det er ganske så mye å både beise og male her, men skal vi ha stor plass, så må vi også regne med det. Fint blir det til slutt ihvertfall.

Jeg har skikkelig lyst å beise leveggen i samme farge som gulvet, men Rune har planer om å bygge tak og slikt der så jeg får bare vente. Som jeg elsker våren og alt som følger den som åpne vinduer, åpne dører og godt humør. Nå får vi bare håpe at det ikke blir mye regn de kommende dagene så den fine beisen får kommet på plass.

 

Jeg elsker den fargen vi skal beise med og jeg gleder meg til å vise resultatet. Gleder meg også til å pynte opp og få det skikkelig koselig, både foran og bak huset. Jeg tror vi skal være veldig lykkelige for at dette viruset ikke dukket opp i september ish. Tenk om det hadde gått mot vinteren nå, det hadde nok vært 100 ganger verre.

Ønsker dere en fin kveld og takk for at du er innom meg på min blogg ❤

honey-script-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

6 kommentarer
    1. Ja, jeg er også ekstra glad for at det er vår og stadig lysere dager nå. 🙂 Sjøl om det langt fra er sikkert at viruset er borte til høsten, så har både myndigheter og befolkning fått “trening” i smittevern. Så står vi trolig litt bedre rustet om det skulle bli en oppblomstring igjen. (Men jeg krysser fingrene for at vi klarer å holde det under kontroll og holde samfunnet i gang på best mulig måte.) Kanskje lærer vi mye om oss sjøl underveis også. Flott og romslig veranda! Om deler av jobben er kjedelig, så er det desto morsommere når jobben er gjort! 🙂

      1. Ja nettopp det jeg tenker på også, da har vi jo hatt en 6 mnd tid til å lære oss å leve med dette..håper virkelig at dette forblir under kontroll 🤞 vi gjør ihvertfall det vi kan for at det blir slik ❤
        Godt å ha stor veranda, da får alle boltret seg der de vil og nå mer enn noen gang er jeg så glad for bassenget. Da kan ungene bade og kose seg gjennom hele sommeren ☀️
        Gleder meg til det er gjort ja, da skal jeg være glad

    2. Jeg er absolutt veldig glad for at det er vår, og en sommer som ligger foran oss. 🙂 Det er et lyspunkt hver eneste dag, med sola og lyset og alt 🙂 Kos deg på terrassen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg