Tenk om? Tenk hvis?

Vi mennesker bruker ekstremt mye tid på bekymringer, tanker og følelser. Tenk om vi kunne klart å legge fra oss dette, og bare leve. Hver dag blir som man gjør det til selv, og det er vanskelig å stoppe det som evt vil skje i våre liv. Så hvorfor ikke bare leve uten å bruke den ekstra energien vi har på dette. Dette er en ting JEG skal gjøre, for jeg er også en bekymringsfull person, men jeg er lei, jeg vil ikke bruke tid på det. 💪Jeg for min del har lyst å legge fra meg vanen ved å tenke:“tenk om? tenk hvis? hva skjer hvis?” Livet mitt er bra, jeg har MYE fint å se frem imot, og det som skjer det skjer uansett. Mitt mål ut året er å prøve å lære meg å tenke riktig og tenke på ting som er viktig, og ikke bekymre meg unødvendig for ting. Join me 💪

Ha en knall dag 😘

-Lene- 🌷

4 kommentarer
    1. Tenker også slik, men ikke så langt at det er til bekymring. Jeg er en liten HMS sjef når det kommer til familien og meg selv.
      Det er ofte hverdagslige småting, glemte han å gi henne nøkkel nå?
      Men det kommer større tanker, vondere tanker og de lar jeg ikke sette seg i hodet for lenge, men jeg registrerer at tanken er tenkt og vurderer om det er noe jeg må gjøre noe med, kan eller vil gjøre noe med.
      Helt enig at det er trist om fine dager skal ødelegges av bekymringer, spesielt det vi kan gjøre noe med fra eller til, og kan man ta tak i det så anbefaler jeg å gjøre det, ofte er det enklere å løse enn man tror og en bekymring er ute av verden og stjeler ikke energien din 🙂

        1. Ikke sant <3
          Men det er vanskelig steg å ta noen ganger, mangel på motivasjon, ork og følelse av motgang kan fort sette en brems på. Noen ganger MÅ man bare sparke seg selv i ræva!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg