Tenk om vi hadde elsket mer enn vi hater….

Noen ganger så dukker det opp ord, setninger eller et bilde på nett som bare treffer meg. Ord som får meg til å tenke. Ord som ved handling kan gjøre en forskjell. Ord som veldig mange burde ta til seg og tenke over. I dag så jeg nettopp et sånt bilde med en tekst som sier mye. Og akkurat dette er jeg så enig i, det er nettopp slik det skulle vært. For tenk om vi alle hadde:

“Snakket mer om hva vi er for enn hva vi er imot. Fremsnakket mer enn vi baksnakker. Unnet mer enn vi misunner. Elsket mer enn vi hater”

For sannheten er jo slik at det finnes veldig mye negativt snakk, veldig mye misunnelse, mye baksnakking, og ekstremt mye hat. Tenk så fint vi alle hadde levd i hvis bare disse 4 tingene hadde forandret seg. Hva skal til for at man klarer det tro. Det burde vært det letteste i verden.

“Tenk over det og husk det neste gang du er imot noe, baksnakker, misunner eller hater”

Ha en fin lørdag, og ta vare på hverandre

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤
 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg