Tiden etterpå…..

“Dette er en pandemi som har rammet hele verden, alle har vi fått kjent på denne følelsen som dette viruset har gitt oss. Man vet det er der, selv om at vi ikke ser det. Noen har opplevd det nærme og har til og med mistet familiemedlemmer eller kjente til dette. Dette har lært meg noe, og jeg lærer fortsatt. Jeg har ønsker for tiden etter dette og noen av de er disse”Samhold

Det MÅ ikke skje noe for at vi skal støtte hverandre og stå sammen. Det er noe vi faktisk kan gjøre selv om at det ikke er noe spesielt som skjer. Bare for å glede for eksempel.

Takknemlighet

Jeg setter litt ekstra pris på ting nå, som for eksempel mine forhold. Ikke bare til Rune, men til venner og resten av familien. Herregud så heldige vi alle er egentlig som har hverandre.

Respekt

Livet er ikke for pyser, det er i hvert fall sikkert. At vi skulle oppleve det vi opplever nå trodde jeg aldri, eller jeg har rett og slett aldri tenkt tanken engang. Men det viser hvor mye respekt vi skal ha for det livet vi har.

 

Mange små mennesker som på mange små steder gjør mange små ting, kan forandre verden

 

Nærhet

Som jeg gleder meg til å gi og få klemmer. Det betyr så mye og jeg håper det blir klemmer i fleng når vi en gang endelig er tilbake til normalt liv.

Reise

Jeg er utrolig glad i å være hjemme, men til og med jeg har lyst å reise bort med fly og oppleve. Det ønsker jeg skal fortsette etterpå, jeg har jo flyskrekk, men jeg vil jeg vil.

Styrke

Sammen kan vi klare dette, sammen er vi sterke, det har vi bevist gang på gang. Om ikke annet, så gir dette meg en tanke om livet som er god. Og den følelsen skal jeg beholde for alltid.

❤ Ha en fin dag og fortsett å ta vare på deg selv ❤

anjellie-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg