Til deg fra meg..

Julen er her og nå har roen senket seg helt i huset vårt. Og nå skal vi bare kose oss i den tiden som kommer og dagene som er igjen av 2019. Julaften med familie, romjul med familie og venner. Det er mye å glede seg til og mange nye minner skal skapes. Jeg håper av hele mitt hjerte at dere gleder dere over disse dagene også, og jeg krysser fingrene for at de som ikke har det så godt får noen gleder også.

Jeg ønsker dere alle en riktig god jul og et godt nyttår, må all lykke kommer deres vei ❤

Snart er det nytt år og jeg gleder meg til å ta fatt på 2020, for jeg føler at det blir et fint år. Og det ønsker jeg for deg også. Glem alle små ting som har plaget og irritert deg i året som har gått og se heller på 2020 som en ny start. Eller fortsett med de gode tingene du gjør.

Juleklem til deg fra meg
hello-christmas-font
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg