Ting går ikke alltid etter planen

Planen var klar, i dag skulle høy musikk på og vasken skulle gå så lett. Men så klart, det ble ikke slik for i dag er alle signaler borte både fra Internet og TV. Radio har jeg jo, men den ligger ute i putekassa og det høljer ned i dag.

 

Når ting ikke går som planlagt, så får man tenke i andre baner. Så i dag forsøker jeg meg på dette innlegget fra mobilen.

 

Vel, vasken går som planlagt, men det er helt stille her og jeg må jo si det påvirker energien. Så jeg får komme meg ut i putekassa og hente radioen så det går litt enklere å få fart på vaskefilla. Det er jo så typisk også da så håper telenor får fikset denne feilen kjapt.

Ønsker dere en fin dag ♡

-Lene-

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg