Ting jeg vet jeg ALDRI kommer til å gjøre…

 

Det finnes mange ting jeg har lyst å oppleve, og det finnes mange ting jeg aldri vil oppleve. Som å hoppe i strikk eller fallskjerm, det kommer aldri til å skje. Jeg vet at Rune kunne tenkt seg og hatt meg med på det, men altså.. NEVER.

Å kjøre helikopter.. det ser så utrolig skummelt ut og jeg kommer aldri til å bli med på en slik tur, det må være ufrivillig da i verste fall. Fordi jeg MÅ.

Spøkelses hus… jeg kommer aldri til å glemme den ene gangen jeg var med inn i hunted house på Liseberg. Jeg var skremt i flere dager etterpå jeg. Det gikk jo ekte folk der inne og skremte oss. Fy søren!

Klatre i fjellet.. Dette syns jeg ser så utrolig usikkert ut, noe det helt sikkert ikke er, men jeg mister helt kontroll i slike situasjoner tror jeg da, så det vil jeg ikke.

Gå i ukjente grotter.. Jeg skal aldri gå i grotter i fjellet, kjenner det snurper seg litt i halsen min ved tanken. Omg, tenk å gå seg vill inni der da. Nææ, holder meg på utsiden jeg.

Dykke ute på havet bare for å dykke kommer aldri til å skje.. men å dykke ved land i slike korallrev, det hadde vært gøy.

Ha en god natt 😘
signature-fonts

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg