To hjerner tenker ofte bedre enn 1

Herlighet så utrolig fine disse trærne er, og jammen meg har vi ikke ett, men flere slike vakre trær rett borti gata. De er jo bare så fine og skulle ha blomstret hele sommeren syns jeg. I dag har jeg endelig fått satt i gang med hyllen min som jeg skal ha ute, jeg fikk skjært alle de lengste i riktige grader, men jeg ga opp sånn utover det.

 

To hjerner tenker ofte bedre enn 1 selv om at den ikke er så veldig innviklet denne hylla.

 

Ikke bare fordi jeg ikke fikk til det jeg drev med, men vinteren stakk innom. Snø og iskaldt. Det gikk heldigvis fort over, men likevel var det skikkelig guffent å stå ute å tenke tall i dag. Så da fortsetter jeg i morgen, da er det ikke meldt nedbør ihvertfall. Og sånn for å være helt ærlig så vil jeg gjerne ha litt hjelp av Rune også på fortsettelsen. For det neste som skal gjøres er de områdene jeg er litt usikker på.

 

Ønsker dere en god natt

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg