Trodde virkelig ikke at jeg hadde slike tanker….

Jeg syns det er så moro når jeg leser blogger eller ser Yt videoer med utdrag fra gamle dagbøker. Så i dag tenke jeg at jeg skulle lage et innlegg med utdrag fra min(e) dagbøker fra lang tid tilbake. Og jeg må si jeg fikk litt sjokk over innholdet. Jeg trodde virkelig ikke at jeg hadde slike tanker. 😱 Var jo nesten som tatt ut av et voksenblad jo. Det var ikke snakk om å ha filtre på setningene mine der så jeg, OMG er det mulig… Nå ble jeg flau!!
Disse bøkene må nok i papir søpla.. for MANGE av disse sidene har ingen godt av å lese, ikke jeg engang. Snakk om å være åpen og skrive tankene mine ordrett ned i boka, og dette i en bok som lå fremme. Var ikke mange passord på den for å si det slik. Den burde hatt både lenke og strømgjerde rundt… Men uansett innhold så er det litt moro å lese da, men dessverre ikke så mye å dele, det er bare umulig hehe… På en annen side så kunne jeg vel ha skrevet B når jeg har skrevet A… hmmmm hva skjedde denne dagen, hva var jeg i dårlig humør for. Neida, det ville jeg ikke ha som minne, så sånn er det. En annen ting var fremtids tankene mine, de var ambisiøse kan man si.. “Gleder meg til jeg en dag skal gi ut bok”, altså Hæææææ, hva i all verden skulle den handlet om tenker jeg…

Artig å lese selv om at jeg ble litt satt ut av tankene mine den gang….

signature-fonts

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg