Tror det gjelder oss begge..

Denne helgen har jeg vært helt alene hjemme, og jeg skal ikke si at det har vært feil. Jeg har fått gjort så mye fornuftig her inne og det er rett og slett ikke rotete en eneste plass, alle klær er vasket, sengetøy er skiftet og energinivået har vært på topp. Det er rart med det, men det er litt deilig innimellom, og det tror jeg gjelder oss begge. Jeg var en tur i Sandefjord i går og når jeg var borte ble alarmen utløst, det er litt ekkelt. Men med god hjelp fra min kjære nabo, så fikk vi sjekka alle rom i hele huset når jeg kom hjem. All clear!! 😊Syns vel alle fortjener et lite avbrekk fra hverdagen, så derfor er jeg glad for at Rune kan dra på hytta uten meg innimellom. Så lenge jeg ikke kan være med, så skal jeg aldri hindre han i å dra, og jeg vet han nyter det like mye som jeg nyter alene helgen min. Rett skal være rett, og jeg ekke no’ mindre glad i han for det om at jeg syns det er greit å være hjemme uten han. Han koser seg, jeg koser meg, det er jo en vinn vinn situasjon ❤Bortsett fra det så gleder jeg meg til de kommer hjem nå snart, da skal vi kose oss sammen resten av dagen ❤

Håper dere har en fin søndag
signature-fonts

 

 

 

3 kommentarer
    1. Strøkent i stua di..Godt jobba.. (eller jeg vet jo ikke hvor rotete det var der før du satte i gang..hehe..) Fint å være litt for seg selv også..mannen er aldri av gårde over natta noen steder..men ofte når han har fri fra jobben tar han en sykkeltur eller drar på styrketrening..men vi koser oss mye sammen også 🙂 Så flott natur og utsikt..WOW !

      1. Så ikke hele kommentaren med en gang 🤦‍♀️ Ja man koser seg sammen masse også, og jeg er jo glad for at jeg trives alene, eller hadde det blitt veldig kjipt de gangene han drar på hytta når jeg har jobb 🙄 ja det er veldig fint på Vrådal ☀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg