Uhyggelig dame!!

Når man ringer kundeservice på ting så er det hyggelig å bli møtt av en trivelig person i andre enden. Men så er det så utrolig forbanna irriterende å bli møtt av mennesker som helst IKKE skulle vært på jobb den dagen.

Ringte i dag kundeservice for å få hjelp ang et produkt, og måtte starte med å gi fra meg personnummeret. Det skulle absolutt være helt unødvendig i dette tilfellet. Da jeg spurte hvorfor jeg måtte det, så reagerte hun på en måte som sjokkerte meg. «Kan du ikke bare gjøre som jeg sier?» sa hun.

«Kan du være så snill å fortelle meg hvorfor jeg må det?», følte at jeg hadde krav på å få vite det. Men neida, hun fortsatte «Det er jeg som jobber her og kan dette! Skal du lære meg hvordan jeg skal gjøre jobben min?!»

Siden jeg da bestemte meg for å IKKE fortsette denne samtalen, så måtte jeg bare spørre: «Unnskyld meg, men er det MIN skyld at du må være på jobb i dag?!» Da ble det litt stille i andre enden før hun svarte surt: «Nei, hvorfor skulle det være din skyld?»

«Fordi DU lar det gå ut over meg at du IKKE har fri i dag, derfor. Du burde forandre måten du snakker til folk på, du er IKKE hyggelig!!»

Da la hun på telefonen. Uff, er det mulig å være så uhyggelig da gitt. Skjønner ikke dette jeg altså, be nice. Dette var bare latterlig 🤣

Klem, Lene

6 kommentarer
    1. Du burde kjøre igang en spørsmålsrunde! Evt en si det eller spis det video med Rune på YouTube. Og inspo bilder/ oppskrifter på sunn mat og interiør!😍

      Veldig bra innlegg!

    2. Åååå så irriternede 🤬🤯😡!!! Men sånn er det dessverre, ikke alle som har en go dag, å når man da jobber i et serviceyrket så er ikke det lov 👍🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg