Uken som gikk..

Akkurat nå

Jeg er litt sjokkert over hvor godt jeg sover for tiden, jeg har alltid vært en morgenfugl som er oppe veldig tidlig. Men i det siste har jeg sovet mellom 8 og 9 timer hver natt. Det er utrolig deilig og mange år siden sist. Nå sitter jeg her og skriver før jeg skal kjøre til Sandefjord en tur.

Ukens tanke

Tanken går fortsatt i tema julegaver. Hva kjøper man til noen som har alt? Det er vanskelig hvert eneste år og spesielt hvis man ikke har noen ønskeliste å gå etter. Men får vel bare bruke fantasien.

Ukens favorittdag

Det var på mandag, da jeg ba familien på middag. Det var bare så utrolig koselig altså. Gleder meg til flere slike dager fremover.

Ukens mest leste innlegg

Du er verdifull, og vi har ingen å miste… dette innlegget ga engasjement og det er jeg veldig glad for. For det er så viktig å være våken og oppmerksom i trafikken. Ukens irritasjon

Det har så absolutt vært å ha øyekatarr, det er bare så irriterende å ha øyne som renner og gjør vondt. Det er ikke 100% bra enda, men ikke langt unna. Blir deilig å bli kvitt dette.

Ukens opptur

For meg så betyr tilbakemeldinger fra dere utrolig mye, og det løfter meg opp og gir meg energi. Og i går fikk jeg en kjempehyggelig melding fra en leser som gjorde meg så glad.. Tusen takk ❤

Ukens nedtur

Det er ikke verre enn at jeg hadde håpet det var kommet snø nå. Behøver ikke å komme så mye, men et hvitt lag hadde vært koselig før advent setter inn.

Ukens innrømmelse

Jeg har fått litt dilla på TikTok. Syns det er litt gøy for å si det sånn, men jeg har ikke lagt ut så mye selv der ennå, noe, men ikke mye.

Ukens anbefaling

Marie på instagram kontoen interiorbymarie. Jeg har anbefalt henne mange ganger før, men nå har hun så utrolig mange inspirerende bilder til jul. Tips om dekorering og det er så mye fint 🎅 gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Jeg er litt motsatsen av deg om dagen, sover 3-4 timer, og det er slett ikke nok.. Må få gjort noe med det. Gleder meg til jul. Da skal jeg sove hele tida 😀 Det er min juleplan 😀 he-he. Håper det er bra med deg Lene. Jeg skal sakte men sikkert begynne med litt mer fast blogging igjen 🙂 Ikke helt der ennå . Klemmer <3

      1. Det er sånn jeg har hatt det lenge. Lite søvn, kanskje ikke så lite som 3-4 timer men 5-6. Så dette er litt uvant for meg, men fy så deilig. Ja det var en veldig lur juleplan syns jeg. Du fortjener litt god søvn <3 Det går veldig bra med meg, og jeg håper det samme for deg… Det var hyggelig lesing at du skal det, jeg følger med og leser hvert innlegg du kommer med… Men ta den tiden du trenger… Klemmer tilbake <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg