Uken som gikk…

Da var det snart helg igjen og det er like godt som alltid, solen skinner litt fra og til ute og jeg har det bra. Så da kan man ikke gjøre annet enn å være glad for det og nyte dagen.

Akkurat nå

Jeg har bakt litt i dag og har nå satt meg ned her for å skrive litt, noen dager så bestemmer jeg meg for å gjøre unna andre ting før jeg skriver, andre dager ikke.

Ukens tanke

Den går jo utvilsomt på dette med coronaviruset og grunnen til det er vel all snakk i media om dette. Om man prøver å la være å tenke på det så plinger det på telefonen med nye oppdateringer fra vg osv. Så man blir minnet på det hele tiden. Jeg er egentlig ikke redd for det, men vi er ekstra flinke med hygiene sånn just in case.

Ukens favorittdag

Det var søndagen som var når Daniel og de var her på middag, en ekstremt hyggelig dag med skikkelig søndagsmiddag og masse kos med lille snupp.

Ukens mest leste innlegg

Det var innlegget jeg skrev etter denne fine søndagen, om mine tanker og mitt lykkerus. Her kan du lese om du vil.

Ukens irritasjon

Når et firma ikke kommuniserer sammen i det hele tatt og de ringer fra samme firma 4 ganger på en dag for å gi deg et tilbud. Kanskje på tide med en oppdatering av ringelister. Irriterende!

Ukens opptur

At alle i huset var glade for å komme i gang med hverdagen igjen etter vinterferien.

Ukens innrømmelse

Jeg har gått ALTFOR lite tur.

Ukens anbefaling

Nyt livet, ta vare på hverandre og ha det godt.

Ukens generelle tips

Ikke bli hysteriske når det kommer til corona viruset, skulle du få det så blir du mest sannsynlig mindre syk enn av vanlig influensa. Media skriver veldig mye om hvis hvis hvis. Les artikler, ikke bli redd av overskriften.

Ha en fantastisk fredag 😊

honey-script-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤
 

 

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Koselig innlegg med god mat og vakre blomster 🙂 Hyggelig å bake..ikke så hyggelig med det viruset da..men går ikke å tenker på det heller.. God helg til deg og dine <3

      1. Takk 😊 Nei man kan ikke gå rundt å tenke på det. Her i vår by er nå 7 stk i karantene, men har ikke fått påvist smitte. Men det går som det går. God helg til dere også ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg