Uken som gikk

Akkurat nå

Nå har jeg akkurat satt på siste klesvask og kan nå si meg ferdig med all vask. Det er så godt å få unna, men det varer jo så klart ikke lenge, for i morgen skal sengetøy av. Ellers så rydder jeg litt i alt på hobbyrommet mitt, det var litt uryddig så det måtte fikses opp i. Liker ikke når ting ikke er helt på plass.

Ukens tanke

Jeg skjønner ikke hvorfor noen mennesker ABSOLUTT MÅ reise på ferie til Spania og Italia i år. Når jeg ser glede og jippi på snap eller insta av noen som er der, tenker jeg bare blæh. Jeg forstår ikke hvorfor det er så utrolig vanskelig å bare la være i år. Kan man ikke bare glede seg over våre lave tall enn å gjøre forsøk på å dra dem opp.

Ukens favorittdag

Lørdagen som var helt klart, koste meg fra start til slutt.

Ukens irritasjon

Helt klart været, i dag når jeg kjørte inn til byen så møtte jeg biler med snø på. Det hadde nok vært en hagleskur, men hvitt langs veien liksom i juli. Sprøtt. Savner varmen!

Ukens gjøremål

Denne uken tror jeg vi begge trenger litt pause fra å gjøre ting her, men neste uke så er det både ditt og datt som må bli gjort her ute. Jeg må få malt ferdig stua og jeg skal pusse opp garderoben til barna. Driver med planleggingen nå om dagen. Ukens opptur

Helt klart at jeg har fått mange nye følgere på bloggsiden min på facebook og velkommen skal dere være.

Ukens nedtur

Vinden som var på søndag som knuste lykta mi ute, det var nedtur. Men jeg kunne satt den inn når jeg visste at det skulle blåse så mye, så det var min egen feil.

Ukens anbefaling

Tenk deg om 2 ganger før du bader i strømførende vann eller på plasser du føler deg usikker. Det har vært altfor mange drukningsulykker i sommer. Ta vare på deg selv.

Ukens generelle tips

Gi en blomst til noen du er glad i ❤

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg