Uken som gikk…

Akkurat nå

Nå har vi ryddet bort av bordet etter tacofredagen, og jeg skal snart i gang med å lage litt fondant. Ting er litt utsatt i dag, men det er bedre sent enn aldri. Sheriff har vært på tur i hagen og er også fornøyd.

Ukens tanke

Jeg er så takknemlig for at jeg har fått så mange fine bekjentskaper via bloggen min. Enkelte av dere føler jeg jo at jeg begynner å kjenne litt, og det hadde jeg aldri trodd kunne skje via en blogg. Det setter jeg så pris på og takker for engasjement i bloggen min av alle dere som titter innom ❤

Ukens mest leste innlegg

Det var innlegget om at jeg ser bare på babyting på nett, så nå er interiør kommet i 2 rekke, har du ikke lest det så kan du lese det her, mange fine bilder av babyting fra mariuskids.no der også  ❤Ukens favorittdag

Det var på lørdag da vi hadde besøk av et vennepar og koste oss masse sammen 😍

Ukens irritasjon

At jeg ikke har kunnet gått tur med Sheriff slik jeg pleier, irriterer meg at de ikke finner ut av det så vi kan gå tilbake til et normalt turliv som Sheriff elsker.Ukens opptur

Det må jo være i dag, når min kjære tannlege made my day, kunne ikke hatt en bedre dag, etter min “nær døden” opplevelse i natt.. 🙏

Ukens nedtur

Jeg kjørte til byen for å få kjøpt noe jeg trengte, og fant ut når jeg skulle ta med lommeboka inn i butikken at den lå hjemme. Argh, det var litt nedtur kan man si.

Ukens øyeblikk

Når lille mini strekte ut beinet i magen til Martine og jeg tydelig kjente foten hennes. Fascinert over at det faktisk ligger et lite ferdig barn i magen. Gleder meg så til å hilse på henne ❤

Ha en fin fredagskveld videre, og takk for at dere er innom 🙏

signature-fonts

Følg meg gjerne på facebook og instagram også…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg