Uken som gikk.

Akkurat nå

Nå sitter jeg her foran pc’en jeg da, har akkurat kikket litt på noen julegaver på nett. Elsker å sitte slik å bare kikke i ro og fred, da finner man mye fint for å si det sånn..

Ukens tanke

Homoterapi, det er vel det dummeste jeg har hørt om. Hva skjedde med at man kan elske den man vil uten at det skal være et problem? Nei til homoterapi sier jeg!!Ukens favoritt dag

Dagen som innebærer at jeg får kose med Amelia er hver ukes favoritt dag ❤

Ukens mest lest innlegg

Det var innlegget på min bloggs 1 års dag, og det var veldig hyggelig. Tenk at det er over 1 år siden jeg begynte, og at det fortsatt er like gøy. Eller enda gøyere og enda mer givende.

Ukens irritasjon

Mennesker UTEN REFLEKS!

Ukens opptur

Da Rune og jeg var på tur på søndag, det var så koselig i det flotte været.  Ukens nedtur

At Jørgine IKKE vant skal vi danse.. sleit litt den kvelden da jeg heiet på dem begge.

Ukens øyeblikk

Amelias smil ❤

Ukens anbefaling

Marie Oftedal på Instagram og blogg og Norgeogverdensnytt sin blogg og facebook 😊

Ha en fin kveld alle sammen…
gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg