Uken som gikk +- noen dager…

Akkurat nå

Nå har jeg nettopp kommet hjem, i dag har jeg vært på både Europris, apoteket og butikken. Godt å være ferdig med helgens handel tidlig. Da kan jeg slappe av med bloggen uten å ha gjøremål hengende over meg, det liker jeg.

Ukens tanke

Trives jeg med den litt mørke fargen i bunn? Skal jeg stripe meg lysere slik som på bilde over? Skal jeg klippe meg endel?. Slike tanker er ukens tanke, og jeg tenker fortsatt.

Ukens favorittdag

Det var i går.. D & M og lille Amelia var her på middag og var her lenge, det betyr masse kos og jeg var så glad, beste dagen i uka ❤

Ukens mest leste innlegg

At barten min har fått mørkere farge enn vanlig slo an hehe… her kan du lese om det.

Ukens irritasjon

Det har vært at jeg ikke har funnet ringen min enda og har ikke råd til å kjøpe ny, det irriterer meg mest av alt hver eneste uke faktisk. Innerst inne har jeg fortsatt et håp om at den skal dukke opp.

Ukens opptur

Når jeg fikk strømregning på 1420 kr…. jippi….Det har ikke skjedd før…..

Ukens nedtur

Når det kom en til på 2940….. blæh, det var skikkelig nedtur faktisk

Ukens øyeblikk

Amelia gurgla sånne babyprat lyder og smilte til meg… det var i går og da kom tårene igjen da, magisk øyebliikk.

Dagens plan videre

Nå skjer det ikke stort riktig ennå, jeg holder på med et blogg innlegg til, og så skal jeg lage taco til gjengen min, så er det litt jobbing med blogg i kveldinga, så skal jeg dusje og lese litt blogger. Ellers tv og familiekos ❤

i-love-glitter-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg