Uken som gikk..

Jeg syns selv det er veldig hyggelig å lese disse innleggene, så da tenkte jeg å lage et selv. Moro å finne inspirasjon fra andre bloggere, innholdet er jo forskjellig selv om at man skriver samme type innlegg. For meg så har denne uken vært fylt med utrolig mye morsomt, virkelig vært en minnerik uke.

Akkurat nå:

Sitter Rune og jeg ute å venter på at skyene skal forsvinne og at det skal bli skikkelig varmt. Jeg tenkte kanskje at jeg skulle gå inn etterpå og lage litt rundstykker til lunsj. Jeg baker endel, men lager sjeldent gjærbakst. Men nystekte rundstykker eller baguetter er jo bare så godt, og vi spiser det nesten aldri fordi jeg lager det veldig sjeldent.

Ukens tanke:

Denne uken har det vært en ting som har vært i tankene mine. Jeg har tenkt på familien fra Buskerud som var borti den tragiske ulykka i Danmark der en far og hans sønn døde. Det er så forferdelig at noen skal oppleve slikt, og tankene mine går til de andre 2 i familien som overlevde. Så fort og plutselig kan livet forandre seg..

Ukens mest leste blogginnlegg: 

Denne uken har det skjedd så mye, og jeg har hatt en uke med mange minnerike opplevelser. En av dem ble ukens meste leste innlegg, og det var innlegget om “Dagen min i går”.. Kjempekoselig at så mange tar turen innom bloggen min, det liker jeg og det gjør meg så utrolig glad ❤

Ukens opptur:

Da min søster kjøpte seg båt, jeg ble så glad på hennes vegne da jeg vet at hun har hatt lyst på egen båt så lenge. Pluss at jeg har fått bli med 3 dager ut på vannet. Moro 😊

Ukens nedtur:

Denne uken har det rett og slett ikke vært nedturer, alt har bare vært flott faktisk. Men det var en ting som ikke var like gøy som andre, og det var at jeg ikke fant visakortet mitt når Rune var på hytta. Men heldigvis er jeg godt kjent på butikken, så jeg fikk handle for det (Rune var jo på vei hjem da, så det ordnet seg etter noen timer) Visakortet mitt fant jeg forøvrig klistret fast til melkekartongen inni kjøleskapet hehe.

Ukens avgjørelse:

Jeg har bestemt meg for at jeg skal finne flere faste spalter å ha i bloggen min, som feks denne hver søndag. Det er veldig alright å ha litt fast rutine på enkelte dager, da blir det en liten plan å forholde seg til 🤞

Ukens mat:

Dette har vært en rar uke ang mat, for jeg er ikke så flink å lage middag bare til meg. Rune og de andre var på hytta fra søndag til torsdag uten meg, og da ble det rett å slette dårlig med mat på meg. Så ukens mat får være knekkebrød og brødskive. Men med dette punktet så får jeg jo lyst å prøve nye ting, og da er jeg heldig som har en utdannet kokk som samboer.

Ellers så venter vi fortsatt på go’været.. og vi satser på at det kommer snart. Ønsker dere en knall søndag 😘

-Lene-

 

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Jeg skrev en lang kommentar, litt usikker på om den ble sendt. Men uansett så vet du jeg har vært innom. Glad du fikk øye på visa-kortet ditt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg