Ukens to-do liste

Denne uken står det endel på min/vår to-do liste. Det er meldt knallvær i en god stund fremover og det skal nytes til det fulle. Men først så skal vi få gjort unna litt, så skal det slappes av.

Mandag

I dag så skal vi rydde utenfor veggene her og i garasjen for så å kjøre det på søpla. Så skal vi luke i innkjørselen ✔

Tirsdag

Ledninger skal settes opp til alle utelampene, så skal det kobles slik at vi får lys ute også.✔

Onsdag

Hjørnet ved verandadør skal males og så skal jeg beise hylla mi som jeg lagde for 3 uker siden, den har stått under tak så jeg regner med den er klar til beising.✔

Torsdag

Planlegge hvilke blomster jeg skal ha hvor, pluss vaske hus, klær og vinduer.

Fredag

Handle inn blomster, plante og pynte opp ute. Så må Svanhild (Svanen i bassenget) lappes Og støpe 4 potter.

Lørdag

Denne dagen skal det skje noe jeg gleder meg skikkelig til, det kommer i et eget innlegg på enten lørdag kveld eller søndag.

Søndag

Slappe av å nyte alt som er gjort i uken som var og bare kose oss i solen. Nyte sommeren rett og slett.

Ha en fantastisk dag 🌸

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

2 kommentarer
    1. Dette var en god idé. Jeg planlegger ofte i hodet, men da blir det ofte gjort om på planene, forskjøvet og forskjøvet……..
      Ha en fin dag👏

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg